Coca-Cola ponovno na ćirilici 50 godina nakon što je piće predstavljeno u Bugarskoj

Coca-Cola 2015. godine slavi 50 godina proizvodnje popularnog pića u Bugarskoj. Ovo je prilika da tvrtka lansira ograničenu seriju pića – simbola sreće s logotipom ispisanim na bugarskom jeziku. Bugarska je prva zemlja bivšeg socijalističkog lagera koja je pokrenula proizvodnju Coca-Cole i ispisala logo globalne marke na ćirilici. Zato ćirilični logo u aktualnoj kampanji vraća traku 50 godina unatrag i uvjerljivo podsjeća na početak puta.

Ova je godina također značajna po tome što legendarna konturna boca brenda navršava 100 godina. Žurba vremena je poput konturne boce, ona postavlja oblik, ali je ljudi i njihove priče ispunjavaju sadržajem. Coca-Cola s jedinstvenim mjestom podsjeća nas da inspiracija za bolju budućnost leži u radosti sadašnjosti.

U Coca-Coli prikupljaju priče stvarnih inspiracija. Više ili manje poznate osobe koje život ispunjavaju sadržajem svakodnevnih napora i hrabrosti, vjere u vlastite mogućnosti i snove, u stvari od javne vrijednosti i podrške. Priče koje vrijedi ispričati i podijeliti. Cilj je otkriti nove sanjare koji će podijeliti svoje ideje za nastavak obrisa sreće. Svatko može podijeliti svoj hrabri san koji će sljedećih 50 godina učiniti inspirativnijim i sretnijim za sve.

Inspirativan je i glazbeni hit koji će uskoro zavladati radijskim valovima, “Ljubav prvi put”, u izvedbi talentiranih finalistica X-Factora – Christine, Michaela i Nevene. Prvi zajednički projekt novih glazbenih zvijezda je bugarska verzija Gedinog hita “Prvi put, prva ljubav”. Prva ljubav i prvi poljubac kao početak najinspirativnijih i najsretnijih priča, kakve piće bugarskom potrošaču pruža već 50 godina.

Poljubac je jednako inspirativan za sve, zato Coca-Cola okuplja poznate bugarske zvijezde zajedno sa zaposlenicima Coca-Cola sustava u Bugarskoj u kampanji povodom 50. obljetnice. Šarmantna Maria Sylvester, pjevač Angel Kovachev i parasportaš Mihail Hristov poziraju sa svojim imenjacima Marijom, Angelom i Mihailom, čiji svakodnevni napori omogućuju da Coca-Cola dođe do svakog Bugarina.

admin/ author of the article

Ja sam talentirani i kreativni novinar specijaliziran za pisanje članaka. Moj zadatak je istraživanje različitih tema, provođenje intervjua, analiza podataka i stvaranje visokokvalitetnog sadržaja koji privlači pažnju čitatelja i inspirira ih na razmišljanje i akciju

Loading...
Zagreba Lajfhaki