Najkatastrofalnija reklama za nakit: tvrtki su čak i obožavatelji okrenuli leđa

Brojni su neuspješni pokušaji privlačenja pažnje publike na pojedinu tvrtku, ali Tiffany je, mora se priznati, sve nadmašio.

Prije samo par godina, u ljeto 2021. godine, na ulicama New Yorka osvanuli su plakati sa sloganom “This is not your mother’s Tiffany” (“Ovo nije Tiffany koju tvoja majka nosi”).

Isti izraz objavljen je na društvenim mrežama tvrtke, kao i na njezinoj web stranici.

I, moram priznati, trud PR-ovaca je bio zapažen. Istina, ne na način na koji bi oni htjeli.

Tiffany kutija
Fotografija: Pixabay

Oglašivači su samo htjeli privući mlađu publiku u trgovine, no umjesto toga su se suočili s optužbama za starosnu diskriminaciju.

Elegantne i sofisticirane dame koje su godinama zaredom bile Tiffanyjeve klijentice zaključile su da ih tvrtka više ne zanima.

“Ideja nije loša, ali pokušajte je realizirati na način da ne vrijeđate druge generacije”, ovakvi komentari jednostavno su digli u zrak internet.

Zanimljivo je da Tiffany reklama gotovo od riječi do riječi ponavlja slogan tvrtke Oldsmobile – Ovo nije Oldsmobile vašeg oca (“Ovo nije Oldsmobile vašeg oca”), što je dovelo do pada prodaje automobila za oko trećinu. Tiffany očito nije željela učiti na tuđim pogreškama.

admin/ author of the article

Ja sam talentirani i kreativni novinar specijaliziran za pisanje članaka. Moj zadatak je istraživanje različitih tema, provođenje intervjua, analiza podataka i stvaranje visokokvalitetnog sadržaja koji privlači pažnju čitatelja i inspirira ih na razmišljanje i akciju

Loading...
Zagreba Lajfhaki