Svaki korisnik zna za potrebu povremenog punjenja baterije mobilnog uređaja.
Ali što učiniti ako gadget jednostavno ne “reagira” na priključeni punjač?
Ako ne poduzmete nikakve mjere, baterija će se prije ili kasnije isprazniti, mobitel će se ugasiti, a s vremenom može doći i u stanje dubokog pražnjenja.
Koje bi radnje korisnik trebao poduzeti ako se pametni telefon ne puni?
Ponovno podizanje sustava
Možda su razlog izostanka procesa punjenja softverske pogreške koje se mogu otkloniti jednostavnim ponovnim pokretanjem.
Moguće je da će se ponovno pokrenuti mobilni telefon već puniti.
Pokušajte spojiti drugi punjač
Telefon se možda ne puni zbog lošeg stanja punjača (oštećen je kabel ili napajanje).
Korištenje drugog punjača pomoći će utvrditi je li to slučaj.
Koristite drugu utičnicu
Moguće je da je s mobitelom i punjačem sve u redu, no problem je u utičnici.
Pokušajte napuniti pametni telefon iz drugog izvora (utičnica u drugoj prostoriji, prijenosno računalo, TV s USB priključkom itd.)
Provjerite stanje utičnice za punjenje
Ako je ovaj konektor začepljen prašinom i sitnim otpadom, onda ne čudi da gadget ne “reagira” na priključeni punjač.
U tom slučaju rupu je potrebno očistiti čačkalicom na čiji vrh je omotana malo vate. To se mora učiniti vrlo pažljivo.
Odnesite svoj mobilni telefon u servisni centar
Ako nijedna od gore navedenih radnji nema učinka, pametni telefon treba pokazati zaposlenicima servisnog centra.
Oni će otkriti izvor problema (oštećenje ili softverski kvar) i pokušati vratiti funkcionalnost uređaja. Ili će zaključiti da gadget više nije moguće popraviti.
Prethodno je korisnicima rečeno što učiniti ako zaslon pametnog telefona potpuno zacrni.