Psihologinja Tatyana Vinogradova rekla je kako pomoći tinejdžeru da nauči postavljati ciljeve i postići ih

Kod adolescenata psiha aktivno radi u procesu formiranja i traženja sebe u ovom svijetu.

Tatjana Vinogradova, psihologinja Centra za psihološku podršku i psihokorekciju u Sankt Peterburgu, rekla je kako pomoći tinejdžeru da nauči postavljati ciljeve i postići ih.

Ako neka odrasla osoba ne dobije ono što želi ili mu nešto ne polazi za rukom, on to doživljava kao slučajnost.

Tinejdžer, ako mu nešto ne ide, krivi sebe i to je prirodna faza odrastanja. Usput, zato u ovoj prijelaznoj dobi u većini slučajeva počinju akne, osip na licu, prištići.

Ovo je psihosomatika. Recimo da djevojka ili momak ne obraća pažnju na tinejdžera. On to shvaća osobno, da nije dovoljno dobar, ružan, ružan.

majka dijete
Fotografija: Pixabay

Ta “rugoba”, kao da to potvrđuje, izlazi u obliku prištića.

Da bi tinejdžer naučio postavljati ciljeve, kao i zaustaviti stvaranje kompleksa, potrebno mu je, prije svega, povjerenje.

Na primjer, neki kućanski poslovi. Ako imate braću i sestre, vjerujte mu da će ga odvesti u vrtić i doći po njega iz vrtića, čak i na roditeljske sastanke, čak i ako nisu jako važni. No, ujedno je i puna odgovornost za to je li došao ili nije.

Time se povećava vrijednost da je u ovoj kući potreban tinejdžer. Možda već gubi vjeru u sebe, čini mu se da je odrastao, osjeća slobodu, ali kao da počinje biti odsječen od obitelji, kao da je nepotreban, ne može pronaći svoje mjesto ovdje .

A jako je važno kada tinejdžer ima obaveze koje ispunjava, kada ima novac s kojim ide u trgovinu i kupuje namirnice ili kućanske potrepštine za obitelj.

To su mali ciljevi koje roditelji postavljaju pred tinejdžera, a on ih ostvaruje.

Za stvaranje motivacije za postizanje ovih ciljeva važno je da se neke važne odluke donose zajedno s tinejdžerom.

Na primjer, kupnja nove garderobe ili odmor s cijelom obitelji ili neke odluke o mlađim sestrama i braći (u koji vrtić, u koje odjelje i zašto). Sjajno je kada tinejdžer počne voditi računa o vlastitom rasporedu.

Da, tinejdžer bi trebao imati odgovornosti i aktivnosti uključene u određeni raspored. Uostalom, on je već velik i neovisan.

Znajući to će mu dati samopouzdanje. Osim toga, kada tinejdžer razvije osjećaj odgovornosti za sebe i svoje obaveze, kada jasno shvati što voli, što mu ispunjava dan, što ga osvjetljava, postupno će početi težiti onome što voli.

S vremenom će to dobiti smisao i svrhu. Od malih i brzih ostvarenja ciljeva, on će narasti do velikih i značajnih.

Provjereno od strane urednika

admin/ author of the article

Ja sam talentirani i kreativni novinar specijaliziran za pisanje članaka. Moj zadatak je istraživanje različitih tema, provođenje intervjua, analiza podataka i stvaranje visokokvalitetnog sadržaja koji privlači pažnju čitatelja i inspirira ih na razmišljanje i akciju

Loading...
Zagreba Lajfhaki