Dijeta po ukusu

Mnoge dijete za mršavljenje nose zadivljujuće naslove – kako bi privukle pažnju ljudi koji žele izgubiti višak kilograma. No neki od njih zapravo ne nude ništa više od poznatih i dosadnih mjera u borbi protiv viška kilograma: izbacivanje pojedinih namirnica ili skupina namirnica, restrikciju kalorija i “škakljive” savjete kako prevariti tijelo da niste gladni.

Nasuprot tome, Flavor Point Diet nudi novi, bolji pristup mršavljenju, kaže njezin autor dr. David Katz, stručnjak za prehranu na prestižnom američkom sveučilištu Yale. Dijeta koju je razvio temelji se, prema vlastitim riječima, na pravilnoj kontroli apetita i bržem zasićenju uz pomoć određenih okusa hrane.

Dijeta osigurava konzumaciju apetitne hrane i predstavlja inovativan plan koji ima za cilj naučiti osobu kako učinkovito suzbiti glad i podržati proces mršavljenja.

Dijeta okusa prva je dijeta za mršavljenje koja koristi znanost o okusima i njihovim učincima na apetit. Prema njegovom autoru, miješanje mnogih začina i okusa poput slatkog, slanog ili kiselog stimulira centar za apetit u mozgu i dovodi do prejedanja. Sukladno tome, manje grupa okusa u obroku olakšava mozgu i želucu da brže dođu do točke sitosti.

Što se može jesti

Da bi shvatili koncept režima, mršaviji moraju proći kroz nekoliko faza i tako se prilagoditi novom načinu odabira namirnica.

Prve dvije faze su edukativne i neophodne kako bi ljudi posložili i organizirali okuse u svojim obrocima.

Tijekom prve faze, koja traje 4 tjedna, mršaviji konzumiraju namirnice u skladu s tipičnim okusima dana.

– 1. tjedan: grožđice / grožđe, ananas, brusnica, limun, breskva, naranča, jabuka.

– 2. tjedan: rajčica, mrkva, gljive, luk, bundeva, špinat, zelenjad.

– 3. tjedan: jabuka, rajčica, badem, majčina dušica, orah, sezam, bosiljak.

– 4. tjedan: špinat, naranča, menta, limun, pekan, komorač, brusnica.

Detaljan jelovnik prati svaki dan, zajedno s receptima i analizom nutrijenata. Na primjer, za dan posvećen špinatu preporučuje se sljedeći jelovnik:

– Doručak: špinat, omlet s fetom i integralni kruh.

– Drugi doručak: slani krekeri i kanta špinata s jogurtom ili mladom mrkvom.

– Ručak: Salata od špinata i puretine.

– Večera: Tjestenina sa marinara umakom od špinata, zelena salata i za desert – voćna salata od voća bez koštica kao što su borovnice, jagode, maline i dr.

Svaki dan trebao bi sadržavati oko 1500 kalorija, a za one koji žele brže smršaviti pripremljen je alternativni jelovnik – s 1300 kalorija.

Nakon tri tjedna pridržavanja režima, slijedi nagrada – sada uključuje dan uživanja – svaki tjedan, s kokosom i čokoladom.

Druga faza dijete okusa traje dva tjedna i uključuje veću raznolikost okusa. Međutim, svaki obrok zadržava jedan osnovni okus. Na primjer, doručak može biti s okusom breskve, ručak – s okusom špinata, a večera – s okusom curryja.

Posljednja faza je neograničenog trajanja i može postati trajna, barem se tako nada autor dijete prema ukusu. Tijekom ove faze, savjet je da vrlo pažljivo čitate deklaracije na hrani i dajete prednost sirovoj, neprerađenoj hrani, izbjegavajući onu s visokim udjelom fruktoznog sirupa, transmasti ili mnogo različitih sastojaka.

Kako funkcionira dijeta okusa

Princip dijete je jednostavan: ograničite broj okusa u jednom obroku i postići ćete dobre rezultate u mršavljenju. Prevelika raznolikost mirisa i okusa potiče apetit i dovodi do nesvjesnog prejedanja, tvrdi autorica dijete.

Kako bi ilustrirao svoj koncept, daje sljedeći primjer: Ako je zdjela badema ispred vas, pojest ćete šaku i stati. Međutim, ako se ti bademi posole i zaslade, miješajući slatko sa slanim, mogli biste čak i isprazniti zdjelu.

Slijedeći dijetu okusa, još uvijek možete uživati ​​u raznovrsnoj hrani sve dok ima slične kvalitete okusa. Ovo pravilo ne ograničava izbor, već omogućuje skladnu i zdravu prehranu, smatraju pobornici dijete.

Ako se strogo pridržavate njezinih preporuka, u šest tjedana možete izgubiti 9 kg.

Izvor:

admin/ author of the article

Ja sam talentirani i kreativni novinar specijaliziran za pisanje članaka. Moj zadatak je istraživanje različitih tema, provođenje intervjua, analiza podataka i stvaranje visokokvalitetnog sadržaja koji privlači pažnju čitatelja i inspirira ih na razmišljanje i akciju

Loading...
Zagreba Lajfhaki