Izvrsni rezultati za liniju proizvoda “Rodna strijača”

Mjesec dana nakon lansiranja, Lidl Bugarska linija proizvoda “Native Stryaha” postiže izvrsne rezultate, pridonoseći ozbiljnom povećanju prodaje bugarskih proizvođača. Rast od 61% bilježe mliječni proizvodi nakon što su postali dio proizvodne ponude. Kod mesnih prerađevina rast prodaje iznosi 37%.

Ovo su samo neki od primjera uspješne i plodonosne suradnje Lidl Bugarska i bugarskih proizvođača, kao i pravi dokaz doprinosa tvrtke njihovom održivom poslovnom razvoju.

„Samo u mjesecu veljači premašili smo naš godišnji promet za 2016. s Lidlom Bugarska“, komentirala je Ivona Panayotova, vlasnica tvrtke „Veneca“, selo Dobrevtsi, proizvođača halve i lokuma. “Unutar 1 mjeseca proizveli smo 62.000 artikala za Rodnu Strihu, što je za nas vrlo ozbiljan obujam i veliko opterećenje za naše proizvodne kapacitete”, kaže Mira Andonova, vlasnica “Eko Mesa”, selo Velichkovo, proizvođača mesnih proizvoda. „Zahvaljujući našem partnerstvu s Lidlom Bugarska, samo u 2016. godini zabilježili smo povećanje isporučene količine za više od 23% u odnosu na prethodnu godinu. A u okviru našeg petogodišnjeg uspješnog partnerstva povećanje je čak 23 puta”, rezimira rezultate svog sudjelovanja u “Rodnoj stryahi” Hristo Kunev, vlasnik tvrtke “Merone”, Alfatar, proizvođača mliječnih proizvoda.

„S više od 40% bugarskih proizvođača, s kojima smo započeli suradnju kada smo ušli na bugarsko tržište 2010. godine, nastavljamo partnerstvo do danas. U početku su neki od njih proizvodili samo jedan proizvod za nas, dok sada proizvode i do 10 proizvoda. S njima dijelimo svoje znanje, zajedno razvijamo nove proizvode i pridonosimo povećanju obujma i kvalitete njihove proizvodnje. Uz sve to, dajemo im i ozbiljne šanse za izvoz – preko 20 tvrtki već izvozi u niz europskih zemalja zahvaljujući partnerstvu s nama”, komentirala je Milena Dragiiska, direktorica Lidla Bugarska.

Kao dio dugoročne politike promicanja razvoja bugarske proizvodnje, Lidl Bugarska nastavit će razvijati izbor „Domaće“ povećanjem asortimana i uključivanjem novih grupa proizvoda.

O Lidlu Bugarska

Lidl je najveći lanac trgovina mješovitom robom u Europi, dio njemačke Schwarz-Gruppe i prisutan u preko 25 zemalja. U Bugarskoj je Lidl započeo s radom 2010. Danas tvrtka ima 83 trgovine u 43 grada i preko 2000 zaposlenih, a brend Lidl je učvrstio svoju vodeću poziciju na tržištu prehrambenih proizvoda.

admin/ author of the article

Ja sam talentirani i kreativni novinar specijaliziran za pisanje članaka. Moj zadatak je istraživanje različitih tema, provođenje intervjua, analiza podataka i stvaranje visokokvalitetnog sadržaja koji privlači pažnju čitatelja i inspirira ih na razmišljanje i akciju

Loading...
Zagreba Lajfhaki