Pakirani kruh: 2 najbolja načina za čuvanje

Kruh je ključni sastojak mnogih stvari koje svakodnevno pripremamo: od tosta za jutarnji obrok, sendviča za međuobrok, ali i priloga do onoga što pripremamo za večeru. Zato želimo uživati ​​u njemu u najboljem mogućem stanju. Stoga smo isprobali nekoliko uobičajenih metoda održavanja i došli do dvije najučinkovitije.

U originalnoj plastičnoj ambalaži iu ormaru ili smočnici

O metodi: ovaj konkretni kruh bio je zamotan u plastičnu vrećicu koja je hermetički zatvorena onim posebnim kopčama kojima se otvara i zatvara. Zatim smo otvorili paket, uzeli šnitu kruha i ponovno ga zatvorili istom kopčom.

Začudo, ova je metoda bila najbolja od svih drugih koje smo isprobali. Držanje štruce u sjenovitom ormariću daleko od štetnog svjetla i vlage upalilo je, kao i činjenica da je bila u originalnom pakiranju.

U svojoj ambalaži iu hladnjaku

Štrucu smo držali u ambalaži na donjoj polici hladnjaka. Svakih par dana otvarali smo paket, uzimali komadić i ponovno ga zatvarali kopčom. Jedini problem je bio što je kruh bio hladan i zauzimao nam je dragocjeni prostor u hladnjaku. Inače, i ova metoda je jedna od onih koje preporučamo kako bi vaš zapakirani kruh ostao svjež duže vrijeme.

Koje smo metode odbacili?

  • Čuvanje kruha u smeđoj papirnatoj vrećici. Kruh postaje ustajao nakon 3 do 4 dana. Nakon tjedan dana gotovo je nejestiv, a nakon 2 tjedna postaje tvrd kao kamen.
  • Smrzavanje. Možda će naš kruh najdulje održati svježim, ali je najmanje svestran način. To je zato što kriške kruha morate zagrijati prije upotrebe i možda biste radije bile na sobnoj temperaturi.
  • Pekač kruha. Naš prvi dojam o ovoj velikoj kutiji je da zauzima puno prostora. A ako je riječ o kruhu koji ima svoje pakiranje, kutija bi mogla biti nepotrebna. Obično se te kutije koriste za druge stvari osim kruha.

časopis za masline.gr

admin/ author of the article

Ja sam talentirani i kreativni novinar specijaliziran za pisanje članaka. Moj zadatak je istraživanje različitih tema, provođenje intervjua, analiza podataka i stvaranje visokokvalitetnog sadržaja koji privlači pažnju čitatelja i inspirira ih na razmišljanje i akciju

Loading...
Zagreba Lajfhaki