Zagreba Lajfhaki

Novogodišnji izlozi: kako privući kupce dekorom?

Sjajna novogodišnja vitrina

Svijetli, šareni i voljeni praznik Nove godine ne dolazi nam odmah lijepo. Radost, vatromet emocija, nevjerojatni dojmovi također se ne rađaju sami od sebe – sve to stvaramo vi i ja, ljudi. Očarani pišemo pisma djedu mrazu, biramo svečani scenarij, kuhamo i postavljamo stol kao da će sama engleska kraljica doći na večeru.

Ali glavna stvar su odjeća: prvo razmišljamo o našem novogodišnjem kostimu, zatim, i, naravno, ne zaboravimo stvoriti prikladnu atmosferu u sobi za tu priliku. To može biti ne samo stan, već i trgovine, paviljoni i druge ustanove u kojima se ljudi okupljaju na odmoru.

Trgovine na Novu godinu

Trgovački promet tijekom zimskih praznika višestruko se povećava. Ali da bi se to dogodilo, morate se jako potruditi: svaki vlasnik trebao bi ukrasiti trgovinu za Novu godinu. Čovjek jako voli lijepe omote, a tek onda shvati što je unutra, tako da samo ljepotom možete privući kupce na svoje izloge i pultove.

Ako soba dopušta, svakako biste trebali ukrasiti zeleno božićno drvce, bez njega Nova godina nije tako svečana i lijepa. Vaše božićno drvce može stajati i na ulazu u trgovinu. Usput, o ulazu – svakako ga treba ukrasiti. Izgled sobe trebao bi nalikovati zapletu bajke, koja će svojom ljepotom i misterijom privući sve prolaznike. Dekoracije za trgovinu mogu biti vrlo različite. Dakle, počnimo.

Ograda

Ograde se mogu omotati šljokicama, ali one moraju biti mekane da se ne ozlijedi ni dijete ni odrasli. Također biste trebali uzeti u obzir da ako je namotaj horizontalnih ograda čvrst, nekome će biti neugodno gužvati ga i neće se držati. Stoga je to nužno učiniti na udaljenosti od jedne ili dvije ruke. Okomite šipke češće koriste djeca, ovdje se poštuju iste sigurnosne mjere.

Vrata

Danas je moderno vješati božićne vijence iznad ulaza u vrata, baš kao na Zapadu. No, najbolje je da vijenac visi u visini očiju, a iznad ulaza stavite samo šljokice. Ovaj ukras možete kupiti ili napraviti sami. Postoji mnogo načina za to.

Novogodišnje vitrine

Unutrašnjost uličnih izloga je cijela jedna kultura, koja čak ima i svoje ime “novogodišnji izlog”. Da biste ih ukrasili, morate slijediti nekoliko pravila:

  • Uvijek istaknite ukrase.
  • Nemojte koristiti vatu, brzo se prlja.
  • Koristite zrcalni hodnik, koji povećava prostor, čineći ga također nevjerojatno lijepim i tajanstvenim. Da biste to učinili, ogledala su postavljena nasuprot stakla pod blagim kutom s obje strane iu sredini. Ispred njih možete postaviti sjajne kuglice, zvjezdice, sjajnu tkaninu koja će zamijeniti vaše omiljene šljokice. Šljokice u prozorima odaju pomalo jeftin dojam.
  • Iskoristite sav prostor: ukrasite i donju i gornju bazu, pa čak i sredinu. Da biste to učinili, možete koristiti ribolovnu liniju, pričvrstiti nakit na nju na bilo kojoj udaljenosti koja vam je potrebna. Kako bi jedna struna za pecanje ili nit služila za podupiranje nečega, na njoj se pletu čvorovi na različitim razinama. Trebali biste uzeti dvostruku nit, vezati čvor, odstupiti na potrebnu udaljenost, vezati drugi čvor i tako dalje. Igračke ili ukrasi pričvršćeni su uz pomoć spajalica za papir i kukica koje se drže za razmak između čvorova. Iz daljine izgleda kao da predmeti vise u zraku.
  • Koristite perle različitih veličina i duljina. Ovaj dekor se može postaviti okomito i vodoravno. Štoviše, u prvom slučaju povoljno produljuje prostor. A ako to kombinirate s hodnikom s ogledalima, rezultat neće biti ništa više od sobe čarobnice ili tajanstvene špilje.
  • Morate izložiti najprofitabilniji proizvod, ali to treba ponoviti u trgovini; ne želi svaki kupac nešto dobiti iz izloga.
  • Uvijek ponudite elegantno pakiranje za svoje izložene proizvode. Ovo je vrlo učinkovit potez prije novogodišnjih praznika, jer ljudi ne traže samo izvrstan poklon, već i lijepo pakiranje.
  • S ukrašavanjem novogodišnjih prozora možete početi od samog početka prosinca. Uvijek moramo imati na umu da poslovni susjed nikad ne spava.
  • Koristite boje u skladu s temom kalendara. Novogodišnji prozori neka budu bijeli, crveni, plavi, zlatni i srebrni.
  • Vitrine bi trebale biti kompozicijski uređene: to mogu biti slike, figure, scene koje se ponavljaju ili bilo koje druge ideje. Ali ne bi trebalo biti kaosa.
  • Na Novu godinu ljudi vole uroniti u djetinjstvo, podsjetite ih na ovo: dobro će doći igračke u retro i sovjetskom stilu.
  • Ukrasite trgovine prema dobnoj skupini. Ako radite za odrasle, malo je vjerojatno da će im se svidjeti dječja tema koja zamagljuje oči sjajima. Sukladno tome, djeci će biti dosadno gledajući lakonske, ozbiljne vitrine.
  • Postavljajte predmete prema veličini: veće natrag, manje naprijed.

Uređenje trgovine iznutra

Ako vaš maloprodajni objekt prodaje samo stvari i sastoji se od mnogo staklenih paviljona, njegovo uređenje neće biti teško. Za ukrašavanje možete koristiti ne samo boju, već i šljokice i staklene kuglice. Samo ih objesite na nedostupno, sigurno mjesto za djecu i kupce.

Pri prodaji bi u prvi plan trebali doći predmeti koji se trenutno traže: darovi, odjeća i sl. Ako imate puno manekena, dotjerajte ih kao za Novu godinu: stavite im kape na glavu i srebrne sjajne tkanine na vrat. I, naravno, ne zaboravite na proizvod koji treba prodati: on mora biti vidljiv, stoga morate biti oprezni s nakitom.

Da biste jednom kupcu prodali ne jedan, već nekoliko proizvoda odjednom, organizirajte skladbe. Na primjer, na istoj lutki sve bi trebalo biti u harmoniji: bluza, suknja, rupčić, nakit i torbica. Kupac mora vidjeti sliku kao cjelinu, tada će htjeti slijediti ovaj primjer i kupiti sve odjednom.

Ako je vaša soba vrlo mala, ne biste je trebali ukrašavati ogromnim kuglama, božićnim drvcima i snjegovićima, inače se kupci neće imati kamo okrenuti za velike površine; naprotiv, odaberite voluminozne igračke koje će biti vidljive izdaleka.

Prodavaonice hrane

Prilikom ukrašavanja unutarnjih pultova na kojima se čuva hrana, ponovno ne zaboravite na sigurnost. Nema mjesta za šljokice, staklene ukrase ili bilo koje druge sitnice. Ako kupac kupuje hranu s polica, sve to može završiti u njegovom želucu.

Čak ni stražnja strana vitrine ne smije biti ukrašena šljokicama ili kišom. Kupci će biti uvrijeđeni, sve će to lebdjeti i letjeti u zrak, ponovno završavajući na proizvodima. Najbolje je koristiti tehniku ​​“decoretto”, slike možete kupiti, a možete ih i sami izraditi. Često se koriste trake s crtežima i čestitkama. Postoji i ekonomična opcija za ukrašavanje izloga: koristeći redoviti gvaš, profesionalni umjetnici slikaju staklo. Crtaju Djeda Frosta, Snjeguljicu i druge likove. Nije tako skupo, ali izgleda jako lijepo!

Miris Nove godine

U svakom se prostoru svečani ugođaj stvara i uz pomoć mirisa. Na Novu godinu to bi trebale biti samo borove iglice i mandarine. Koristite okus bora i citrusa. Miris će biti nevjerojatno svečan, a kupci neće htjeti napustiti vaše prostorije.

Sigurnost

Prilikom ukrašavanja bilo koje trgovine, glavna stvar je slijediti sigurnosne mjere. Pazite da nikakvi ukrasi ne smetaju prolazu do vatrogasnog crijeva i aparata za gašenje požara. Stepenice s ulične strane i unutar trgovine ne smiju biti skliske ili pretrpane. Nikada nemojte vješati staklene kugle i igračke iznad glava kupaca i nemojte blokirati prolaze snjegovićima ili božićnim drvcima. I ni pod kojim uvjetima ne blokirajte prolaz do izlaza za nuždu ili redovitih izlaza. Općenito, zatrpajte prostor što je manje moguće, bolje je pozvati stručnjaka koji može ukrasiti trgovine za Novu godinu i reći vam kako složiti robu na isplativ i oku ugodan način. Uostalom, želite pobjeći od pretrpanih i pretrpanih trgovačkih objekata.

Ako koristite rasvjetu, ona mora biti nova, stotinu puta provjerena i vrlo sigurna. Općenito, prije svega, instalacija rasvjete mora biti usklađena s vatrogasnom službom trgovačkog centra.

Novogodišnji dizajn trgovine cijela je znanost o kojoj ovisi financijsko blagostanje. Zato pokušajte tome pristupiti malo ozbiljnije nego što su svi navikli.

Exit mobile version