Zagreba Lajfhaki

Kako s djecom razgovarati o razvodu i roditeljskim svađama

Kad se roditelji svađaju, raste stres kod djece.

Dobro osjećaju raspoloženje i odnos odraslih jednih prema drugima i prema samima sebi.

Djeca uče na primjerima, a odrasle doživljavaju kao subjekte, one koji doživljavaju bol i na sve moguće načine nastoje za to okriviti druge. Od djetinjstva se osoba nalazi ovisno o okolnostima i komunikaciji sa svojom vrstom.

Čak i podučavanje djece novim stvarima i sam obrazovni proces svojevrsna je manipulacija željama i strahovima djeteta. Zaboravljajući da prava ljudska sloboda leži u činjenici da “nitko ne mora biti normalan”.

Tako se u analitičkom činu događa resignifikacija mentalne traume. Umjesto toga, poželjno je reducirati didaktiku u odnosu na djecu, učiti djecu “bez nastave”, ostavljajući im izbor za samostalne odluke, smatra psiholog Andrej Kaškarov.

Fotografija: Pixabay

Prema načelu post-lacanovske psihoanalize, učinak lažnog prepoznavanja je početak mentalne traume.

Uvjeti za samoizbor

Umjesto toga, jedan od ispravnih i opravdanih načina odgoja djece u uvjetima odvojenosti roditelja je stvaranje uvjeta za samostalan izbor.

Jer upravo iluzija izbora rađa neovisnost mišljenja i odluka. A ako je nemoguće napraviti izbor, pojavljuje se poremećaj afektivnog raspoloženja, uključujući depresivno stanje.

Prestani tražiti nekoga koga ćeš okriviti

Osjećaj krivnje koji u komunikaciji nameću odrasli jedni drugima i svojoj djeci predstavlja se gotovo kao temelj civilizacije. Tipično, roditelji pokušavaju okrenuti svoju djecu protiv drugog (roditelja), odnosno koriste metodu manipulacije i svojom djecom – samoizražavanjem, u biti – izljevom emocija i lokalnom osvetom.

Ali umjesto toga, možete slijediti druge putove u obrazovnom procesu.

Fantazija, iznenađenje, zadovoljstvo i uživanje

Vrlo je zanimljivo upoznati se s japanskom kulturom obiteljskih odnosa u kriznim uvjetima i shvatiti zašto Japanci ne razgovaraju o problemima sa svojim suprugama.

Otpornost na stres i fantazija dvije su osnovne i međusobno povezane kvalitete za odnose kod odraslih, a ljudi to postupno zaboravljaju od djetinjstva tijekom odrastanja. Zadovoljstvo i užitak čimbenici su koji utječu na strukturu psihe i svjetonazora.

Fantazija (kreativnost), iznenađenje, zadovoljstvo i užitak načini su odvlačenja pažnje djece od teške situacije u obitelji. Svakodnevnim prakticiranjem ovih načela, mnogo prije nego što se to dogodi, stvarate imunitet u slučaju “teških vremena” i odnosa.

Čak i pri rastanku, roditelji ne bi trebali svojoj djeci unositi sumnju u vrijednost obitelji. Upamtite da su vaša najbolja mirovina vaša djeca.

Slučaj

Jednog dana dao sam djeci grančicu i rekao im da je slome. Učinili su to bez poteškoća. Zatim sam im dao svezani svežanj, a oni nisu mogli razbiti svežanj. Rekao sam im – “hrpa je kao obitelj.”

I do večeri su samoinicijativno sagradili pet grozdova i donijeli mi ih i poklonili. Ova metoda neizravne edukacije nije mentorstvo, naprotiv, ona omogućuje razumijevanje suštine bolje od bilo koje riječi.

Istom metodom – bez naređivanja, bez manipulacije djetetovom sviješću (što je jako teško), uz razumijevanje da dijete nije rob svojih roditelja i da se ne radi o ostvarivanju vlastitih neostvarenih ambicija u obiteljskom životu, karijeri. moralnim i poslovnim kvalitetama, zadržavate mogućnost obnove kvalitetnih i povjerljivih obiteljskih odnosa, ili barem ne padate u oči svojoj djeci koja, odrastajući, u osnovi ne žele ponoviti vaš put i pogreške.

Nisu krivi toliko ljudi, koliko velika očekivanja od drugih, naknadna razočaranja i nepotreban izljev emocija.

Prethodno smo naveli 3 popularne odgojne tehnike koje bi roditelji trebali napustiti.

Provjereno od strane urednika
Exit mobile version