OMG: Lidl prodaje prevaru vrlo skupe La Prairie kreme

Volimo ekskluzivnu njegu kože i radije se mazimo dragocjenim proizvodima. Međutim, cijene mogu biti prilično visoke. Lidl sada ponovno prodaje laž jednog od najskupljih proizvoda za njegu kože na svijetu. I to za samo 3,99!

Kopajući duboko po džepovima

Činimo sve da naša koža bude što ljepša i mažemo se raznoraznim skupim kremama i maskama. Neke proizvode za njegu kože morate prilično skupo platiti, ali kažu da imaju posebno dobar učinak zbog sastojaka koje sadrže. Dakle, za to morate zabiti u džepove, ali zauzvrat dobijete i kožu breskve. Biste li mislili…

No, cijena kreme ne govori uvijek sve o njezinoj kvaliteti. Lidl prodaje liniju sa sastojcima koje ćete pronaći iu jednoj od najluksuznijih krema na svijetu, i… internet podivlja! Radi se o La Prairie Cellular Radiance Cream, koja košta oko 565€.

Sjajan kreten iz Lidla

Mislite li da je toliki iznos doista previše? Shvaćamo to! U supermarketu Lidl, dakle, prodaje se dupe s navodno gotovo istim sastojcima. Linija Cien Cellular Beauty sastoji se od dnevne i noćne kreme, seruma i pjene posebno za vaše oči. Ovakav proizvod ovdje će vas koštati samo 3,99 €.

Dupe je prije bio veliki hit, a ove godine vidimo kako se TikTok ponovno puni njime. “Djevojke trče u Lidl, jer su se varalice od 500 eura vratile!” piše ovaj TikTokker.

@elainebracke Godinama sam obožavateljica ove linije 💜🫶🏼 Serumi, okoloočne, dnevne i noćne kreme su se konačno vratile! 🤩🤩🤩 #serum #dnevna krema #noćna krema #krema za oči #lidl #lidlcreme #lidlserum #cellularbeauty #cienlidl #cien #skintok #skincare #budget #budgetskincare #voorjou #fy ♬ originalni zvuk – jake

Tajni sastojak

Zašto je ovo tako velika pompa i čudotvorni lijek za vašu kožu? Jer sadrži isti sastojak kao i mega skupa krema iz La Prairie. Riječ je o aktivnom sastojku Myramaze – koji hidratizira i najsušu kožu te dugotrajnom upotrebom poboljšava teksturu kože.

Imajte na umu: ova popularna prevara od vrhunske kreme iznimno je popularna već nekoliko godina zaredom. Želite li dobiti liniju? Onda znate što možete učiniti: trči, ne hodaj!

Izvor: Fem-fem, Lidl | Slika: Emily u Parizu

admin/ author of the article

Ja sam talentirani i kreativni novinar specijaliziran za pisanje članaka. Moj zadatak je istraživanje različitih tema, provođenje intervjua, analiza podataka i stvaranje visokokvalitetnog sadržaja koji privlači pažnju čitatelja i inspirira ih na razmišljanje i akciju

Loading...
Zagreba Lajfhaki