Stil vs moda: 5 stvari koje bogate žene nikada ne nose




Foto: iStock/Gulliver

Sigurno ste čuli da se “moda kupuje, ali stil se posjeduje”. Što to znači? Kolekcije dolaze i odlaze jednako brzo kao što napuštaju naša srca i ormare, ali elegantna odjeća je bezvremenska. A ovo su stvari koje bogate žene nikada ne nose.

Jeftini materijali

Bogata žena ima osjećaj za kvalitetu. Izbjegavajte odjeću od jeftinih materijala, poput sintetičkih tkanina ili nekvalitetne kože. Njezine su preferencije usmjerene na luksuzne tkanine poput svile, kašmira i fine kože. Dodir i osjećaj luksuznih materijala ono je što ona traži da podigne svoju odjeću.

Pogledajte više:

Logotipi i otvoreno brendiranje

Dok neki ljudi svoj status povezuju s drečavim logotipima i brendiranjem, bogataši preferiraju suptilniji pristup. Izbjegava odjeću ukrašenu prevelikim logotipima, preferirajući suzdržanu eleganciju nego otvoreno pokazivanje bogatstva. Njezin stil je bezvremenski, fokusiran je na kvalitetnu izradu i besprijekorno pristajanje, a ne na upadljive logotipe.

Previše otkrivena odjeća

Iako bogatašica cijeni modne trendove, ona iznad svega cijeni eleganciju i klasu. Kloni se pretjerano otkrivajuće odjeće koja može ugroziti njezin sofisticirani imidž. Ona preferira sofisticirane kombinacije koje ističu njezine najbolje osobine, a istovremeno zadržavaju dojam sofisticiranosti i gracioznosti.

Ormar imućne žene odraz je njezina sofisticiranog ukusa i sofisticiranog načina života. Njezine modne odabire karakterizira autentičnost, kvaliteta i bezvremenost.

Pogledajte više:

Pretjeran pribor

Sofisticiranost je ključ modnih dodataka bogatašica. Izbjegava bljutav, predimenzioniran nakit ili dodatke koji zahtijevaju pozornost. Umjesto toga, bira elegantne, dobro izrađene komade koji gracioznošću i finoćom nadopunjuju njezinu odjeću. Njezini dodaci pomno su odabrani kako bi naglasili njezin cjelokupni izgled, a ne da ga ugroze.

Hit trendovi

Da, zvuči čudno na prvi pogled, ali modni trendovi zapravo su stvoreni i provode se za modu vođenu volumenom i potrošače “srednje klase”. Većina luksuznih marki oslanja se na svoj prepoznatljivi stil, dodajući nove boje i uzorke bez promjene ukupnih krojeva.

admin/ author of the article

Ja sam talentirani i kreativni novinar specijaliziran za pisanje članaka. Moj zadatak je istraživanje različitih tema, provođenje intervjua, analiza podataka i stvaranje visokokvalitetnog sadržaja koji privlači pažnju čitatelja i inspirira ih na razmišljanje i akciju

Loading...
Zagreba Lajfhaki