Zagreba Lajfhaki

5 objekata pokreće kampanju: “Nemaš 18? Alkohol će pričekati”

Jedno od glavnih područja djelovanja u okviru društvene odgovornosti Pernod Ricard Bugarska je promicanje odgovorne konzumacije alkohola. Ograničenje konzumacije alkohola kod maloljetnika jedna je od globalnih obveza koje je Pernot Ricard grupa preuzela, no postizanje tog cilja moguće je samo u partnerstvu sa svim dionicima (tijela, nevladine organizacije, poduzeća). Stoga je tvrtka tražila partnerstvo među trgovcima alkoholnim pićima. 5 amblematski objekti za sofijski noćni život prepoznali su uzrok kao svoj – Bedroom, Carrusel, Culture Beat, Club 365, Once upon a time…Biblioteka.

Na Osnivačkoj skupštini za stvaranje prve takve vrste u Bugarskoj “Lige odgovornih – profesionalne ustanove”, 5 ustanova i Pernod Ricard Bugarska obvezali su se da će raditi zajedno na ograničavanju upotrebe alkohola od strane maloljetnika i stvaranju kulture odgovornog posluživanje alkohola. Neformalna organizacija je otvorena za nove ustanove koje žele raditi za cilj.

“Čvrsto vjerujemo da će Liga u budućnosti rasti s novim društveno odgovornim ustanovama u cijeloj zemlji i da će dobivati ​​sve veću popularnost, snagu i važnost u javnosti,” kaže Miroslava Simova, upraviteljica Perno Ricard Bugarska.

Prva inicijativa u okviru Lige odgovornih ugostitelja je kampanja „NEMAŠ 18? ALKOHOL ĆE PRIČEKATI.” Namijenjen je široj javnosti i ima glavnu funkciju skrenuti pozornost noćnih promatrača na problem, naglašavajući raspoloživa sredstva za rješavanje problema.

Potreba za adekvatnim i pravovremenim mjerama u smjeru prevencije te snaga i golemi potencijali kampanje zadobili su povjerenje najvažnije institucije odgovorne za zdravlje naše djece. Državna agencija za zaštitu djece od sada je službeni partner, a Državna telefonska linija za djecu (NTLD) otvorena je za prijavu nepravilnosti u vezi s ilegalnom prodajom alkohola maloljetnicima. Jednim pozivom na broj 116111 svatko može obavijestiti nadležna tijela o postojanju kršenja općeprihvaćenih pravila, kao i prijaviti svaki događaj koji ugrožava zdravlje i život najmanjih. Više informacija o telefonskoj liniji možete pronaći na 116111.bg.

Poznati i etablirani plakati PLAKAT KOMBINATA također su rado i rado udružili snage s gospodarstvenicima, poduzevši inicijativu za rekreaciju vizualnog identiteta kampanje „Nemaš 18? Alkohol će pričekati.” na jedinstven i kreativan način. Za svaki objekt iz Lige za odgovorno kreirana je posebna vizija: jedinstveni plakat koji predstavlja identitet objekta i poruku kampanje.

Plakati koji su podržali kampanju su Anna Simeonova, Nadezhda Komitska, Svetlana Mircheva, Stefan Chinov, Yasen Zgurovski.

Exit mobile version