8 trikova Zbog restorana trošimo više




Fotografija: Thinkstock/Gulliver

Jelo vani je nešto toliko normalno da često ne razmišljamo o tome imaju li restorani neku posebnu strategiju da nas privuku (izvan uobičajenog – dobra hrana i kvalitetna usluga). Ali zapravo, iza kulisa, konzultanti i stručnjaci naporno rade kako bi nas naveli da trošimo više. Pogledajte kojih je 8 najčešće korištenih psiholoških trikova za gol prema Business Insideru.

Oprezni su s brojevima i brojkama. Već mnoge cijene u restoranima također završavaju na 0,99 (na primjer 6,99 BGN, 10,99 BGN, itd.) Međutim, prema nedavnoj studiji, to je počelo živcirati kupce i nova je moda završavati na 0,95 (6,95 BGN, itd. .n.).

Dobri su u opisima. Što je neko jelo detaljnije i ukusnije opisano na jelovniku, veća je vjerojatnost da ćemo doći u iskušenje da ga naručimo, čak i ako je skupo. Stoga se u posljednje vrijeme restorani sve više trude učiniti svoje jelovnike zanimljivima i kreativnima.

Hranu povezuju s obitelji/sjećanjima iz djetinjstva. Kad čitate Bakinu juhu, odmah imate sliku bake kako vam kuha nešto za jelo iz vremena kada su plodovi bili ljepši, a vaš život bio bezbrižan i pun dječjih igara, zar ne? E, upravo na to se oslanjaju restorani.

Igraju se imenima i na druge načine. Uobičajen trik je nazvati jelo prema nazivu karakterističnom za određenu nacionalnost (primjerice, nešto talijansko) ili prema geografskom području koje se povezuje s dobrom hranom. Stoga ga kupac podsvjesno povezuje s kvalitetom.

Važan je vizualni aspekt. Osim što opisi jelovnika postaju zanimljiviji ako su popraćeni slikama jela i svjetlijom pozadinom, kupci su spremniji izdvojiti više po porciji.

Nude male porcije. Čovjek si u početku govori da će mu se tako isplatiti jer je jeftinije. Ali male porcije su stvarno male i često moramo naručiti barem još jednu stvar da jedemo kao ljudi. Tako da restorani ipak zarađuju više od nas.

Tehnika čitanja. Još jedan trik s jelovnika – dokazano je da se često zadovoljimo onim jelom koje nam prvo zapne za oko. Zato restorani svoja skuplja jela stavljaju u gornji desni kut stranice, jer tamo prvo idu oči.

Oni stvaraju pravu atmosferu. Prema istraživanju, ako se u restoranu pušta klasična glazba, veća je vjerojatnost da će gosti potrošiti više. Komercijalna pop glazba, pak, tjera nas da skupljamo novčanike.

admin/ author of the article

Ja sam talentirani i kreativni novinar specijaliziran za pisanje članaka. Moj zadatak je istraživanje različitih tema, provođenje intervjua, analiza podataka i stvaranje visokokvalitetnog sadržaja koji privlači pažnju čitatelja i inspirira ih na razmišljanje i akciju

Loading...
Zagreba Lajfhaki