Zagreba Lajfhaki

Coca-Colin novi slogan: Taste The Feeling

Coca-Cola je u Sofiji predstavila svoju novu globalnu marketinšku strategiju “One Brand”. Kompanija je prvi put objedinila sve proizvode Coca-Cola obitelji pod jednim brendom te u zajedničkoj globalnoj kampanji pod nazivom „Taste The Feeling“ koja ove godine kreće u cijelom svijetu.To je ujedno i novi slogan tvrtke koji će zamijeniti dosadašnji „Otvori put do sreće“ iz zadnjih 7 godina.

Ova promjena naglašava predanost tvrtke pružanju izbora potrošačima, tako da svatko može odabrati svoju Coca-Colu, sa ili bez kalorija, koja najbolje odgovara njihovom ukusu, načinu života i prehrani. Opsežna komunikacijska kampanja uključuje novi vizualni identitet, preko 100 uzbudljivih lookova svjetski poznatih modnih fotografa Guya Arocha i Nacha Riccija, 10 videa, novi slogan, interaktivnu digitalnu platformu, novu originalnu glazbu. “Taste The Feeling” naziv je nove Coca-Coline himne koju su posebno razvile glazbene zvijezde Conrad Sewell i Avicii.

Bugarska premijera “Taste The Feeling” okupila je najaktualnije bugarske zvijezde među kojima su Nikol Stankulova, Orlin Pavlov, Rafi, Angel Kovačev, Michaela Marinova, Kalin Velov i mnogi drugi.

„Coca-Cola nije samo proizvod za posebne trenutke, ona nam pomaže da više trenutaka učinimo posebnima. To je i ideja kampanje – ponovno otkriti jedinstven okus Coca-Cole i užitak za sva osjetila. Vraćamo se svojim korijenima”, rekao je tijekom događaja Kamen Alexov, komercijalni direktor Coca-Cole za Bugarsku i jadransku regiju.

„Bugarska je već 50 godina vrlo posebna zemlja za Coca-Colu. Tvrtka zapošljava 2.000 ljudi i podržava još 19.200 radnih mjesta u bugarskom gospodarstvu. Zajedno sa svojim kupcima i njihovim dobavljačima, bugarskom je gospodarstvu dodala vrijednost u iznosu od preko 270 milijuna eura ili 0,6% BDP-a zemlje“, rekao je Svetoslav Atanasov, izvršni direktor Coca-Cole HBK Bugarska.

Exit mobile version