Zagreba Lajfhaki

Izvrsni rezultati za liniju proizvoda “Rodna strijača”

Mjesec dana nakon lansiranja, Lidl Bugarska linija proizvoda “Native Stryaha” postiže izvrsne rezultate, pridonoseći ozbiljnom povećanju prodaje bugarskih proizvođača. Rast od 61% bilježe mliječni proizvodi nakon što su postali dio proizvodne ponude. Kod mesnih prerađevina rast prodaje iznosi 37%.

Ovo su samo neki od primjera uspješne i plodonosne suradnje Lidl Bugarska i bugarskih proizvođača, kao i pravi dokaz doprinosa tvrtke njihovom održivom poslovnom razvoju.

„Samo u mjesecu veljači premašili smo naš godišnji promet za 2016. s Lidlom Bugarska“, komentirala je Ivona Panayotova, vlasnica tvrtke „Veneca“, selo Dobrevtsi, proizvođača halve i lokuma. “Unutar 1 mjeseca proizveli smo 62.000 artikala za Rodnu Strihu, što je za nas vrlo ozbiljan obujam i veliko opterećenje za naše proizvodne kapacitete”, kaže Mira Andonova, vlasnica “Eko Mesa”, selo Velichkovo, proizvođača mesnih proizvoda. „Zahvaljujući našem partnerstvu s Lidlom Bugarska, samo u 2016. godini zabilježili smo povećanje isporučene količine za više od 23% u odnosu na prethodnu godinu. A u okviru našeg petogodišnjeg uspješnog partnerstva povećanje je čak 23 puta”, rezimira rezultate svog sudjelovanja u “Rodnoj stryahi” Hristo Kunev, vlasnik tvrtke “Merone”, Alfatar, proizvođača mliječnih proizvoda.

„S više od 40% bugarskih proizvođača, s kojima smo započeli suradnju kada smo ušli na bugarsko tržište 2010. godine, nastavljamo partnerstvo do danas. U početku su neki od njih proizvodili samo jedan proizvod za nas, dok sada proizvode i do 10 proizvoda. S njima dijelimo svoje znanje, zajedno razvijamo nove proizvode i pridonosimo povećanju obujma i kvalitete njihove proizvodnje. Uz sve to, dajemo im i ozbiljne šanse za izvoz – preko 20 tvrtki već izvozi u niz europskih zemalja zahvaljujući partnerstvu s nama”, komentirala je Milena Dragiiska, direktorica Lidla Bugarska.

Kao dio dugoročne politike promicanja razvoja bugarske proizvodnje, Lidl Bugarska nastavit će razvijati izbor „Domaće“ povećanjem asortimana i uključivanjem novih grupa proizvoda.

O Lidlu Bugarska

Lidl je najveći lanac trgovina mješovitom robom u Europi, dio njemačke Schwarz-Gruppe i prisutan u preko 25 zemalja. U Bugarskoj je Lidl započeo s radom 2010. Danas tvrtka ima 83 trgovine u 43 grada i preko 2000 zaposlenih, a brend Lidl je učvrstio svoju vodeću poziciju na tržištu prehrambenih proizvoda.

Exit mobile version