Kit Kat s kampanjom za bolji uzgoj, bolji kakao i bolji život

Rezultati su dio Nestle Cocoa Plana – inicijative tvrtke koja ima za cilj poboljšati živote poljoprivrednika i kvalitetu njihove proizvodnje, kroz aktivnosti usmjerene na bolju poljoprivredu, bolji život njihovih obitelji i kvalitetniji kakao. Zahvaljujući Nestle Cocoa Planu izgrađene su 42 škole koje podupiru obrazovanje 10.000 djece s tog područja, čime tvrtka sprječava iskorištavanje dječjeg rada.

Globalna kampanja nosi snažnu poruku potrošačima koji su sve više društveno orijentirani: “Dok uživate u odmoru s KIT KAT-om, pridružujete se Nestléovoj misiji poboljšanja života poljoprivrednika koji sudjeluju u inicijativi.”

Kampanja uključuje dokumentarne videozapise, od kojih su dva već postavljena na lokalni YouTube kanal brenda. Glavni isječak prikazuje i svjetski poznatog nogometaša Didiera Drogbu, koji se vratio u svoju rodnu Obalu Bjelokosti i uživa u nogometnom odmoru s djecom lokalne škole: “Iznimno sam sretan što moja zaklada za djecu Obale Bjelokosti može surađivati ​​s Nestléom. Ovako ćemo zajedno moći pomoći boljem obrazovanju i boljem životu djece u Côte d’Ivoireu”, rekao je Didier u Video 1 i Video 2.

“Ponosni smo što je KIT KAT prvi svjetski brend čokolade koji koristi 100% održivo uzgojen kakao,” kaže Sandra Martinez, voditeljica strateškog poslovnog tima Chocolate & Confectionery u Nestléu.

“Nestléu je iznimno važno da sudjelujemo u stvaranju sustava koji brine o ljudima i okolišu i bez kojeg naši brendovi ne bi postojali. Društvena odgovornost ključna je za poljoprivredne zajednice u Côte d’Ivoireu i za kvaliteta našeg proizvoda”, dodala je.

admin/ author of the article

Ja sam talentirani i kreativni novinar specijaliziran za pisanje članaka. Moj zadatak je istraživanje različitih tema, provođenje intervjua, analiza podataka i stvaranje visokokvalitetnog sadržaja koji privlači pažnju čitatelja i inspirira ih na razmišljanje i akciju

Loading...
Zagreba Lajfhaki