Foto: iStock/Gulliver
Jesu li djeca išla u školu i koliko dugo može utjecati na njihove rezultate testova kao tinejdžerapokazuje novo istraživanje, piše CNN.
Pogledajte više:
Izvješće o istraživanju, objavljeno u časopisu Archives of Disease in Childhood, pratio je oko 5000 britanske djece od rođenja početkom 2000-ih do njihove posljednje godine srednje škole.
Autor studije je dr. Rene Pereira-Elias, doktorant i istraživač na Nacionalnoj jedinici za perinatalnu epidemiologiju na Sveučilištu u Oxfordu.
Djeca su podijeljena u skupine: ona koja uopće nisu dojena, ona koja su dojena nekoliko mjeseci ili godinu dana i više. Zatim istraživači su usporedili rezultate djece na testu British General Certificate of Secondary Education, to je poput ispita mature u Bugarskoj i polaže se u zadnjim godinama srednjeg obrazovanja.
“Ono što je istraživački tim otkrio je da su dojena djeca bila mnogo bolja od one koja nisu dojenakaže dr. Pereira-Elias.
U usporedbi s onima koji nikada nisu bili dojeni, djeca koja su bila dojena najmanje 12 mjeseci imala su 39% bolji školski uspjeh u matematici i GCSE ispitima i 25% manje šanse da padnu na ispitu iz engleskog.
Pogledajte više:
“Ne može svaka majka dojiti, a one koje to ne rade ne bi se trebale osjećati loše ili krive što svoju djecu stavljaju u nepovoljan položaj“, kaže i dr. Pereira-Elias