Novi kratki “film” podsjeća: “Nemoj piti!”

Kino projekcijom, “Kamenitsa” dd službeno je započela deveto izdanje kampanje “Alkohol je loš vozač”. Na posebnom događaju pred medijima i partnerima predstavljen je i “film” pod nazivom “Petak navečer” koji je glavni element ovogodišnje društveno odgovorne kampanje.

“Petak navečer. Postoji samo jedno pravilo koje vrijedi za sve – nemoj piti i voziti!” glavna je poruka pod kojom teče kampanja, pozivajući na razumno ponašanje i odgovornost da se ne vozi nakon konzumiranja alkohola. Inicijativa “Alkohol je loš vozač”, dio dugoročne politike društvene odgovornosti Kamenitsa dd, usmjerena je na odgovornu konzumaciju alkohola i želi stvoriti pozitivnu promjenu u ponašanju na cesti i sigurnoj vožnji.

„U svih ovih 9 godina otkako smo pokrenuli kampanju „Alkohol je loš vozač“ uvjerili smo se da je vožnja u pijanom stanju problem koji može pogoditi svakoga, bez obzira na obrazovanje, profesiju, socijalni status. Kako bismo privukli pažnju svih ovih ljudi, koliko god različiti bili, odlučili smo govoriti filmskim jezikom, jer svi volimo filmove. Ipak, neka iskustva moraju ostati na platnu, jer život nije film i svake godine stotine ljudi stradaju na cesti. Svaki dan saznajemo za nove incidente i čini se da nas to više ne impresionira. Tu dolazi do izražaja naša uloga kao društveno odgovorne kompanije – da govorimo o temi, da upozoravamo, da pozivamo na više razuma i odgovorno ponašanje“, rekao je Dimo ​​​​Dimov, generalni direktor Kamenitsa AD.

Svake godine, kao dio aktivnosti kampanje, “Kamenitsa” AD provodi nacionalno reprezentativno istraživanje o navikama i stavovima bugarskih vozača. Prema rezultatima istraživanja koje je proveo Gemius, oko 77% Bugara je kategorički protiv vožnje nakon konzumacije alkohola, ali je trećina (32%) domaćih vozača sjedila za volanom nakon što su ga konzumirali. Za gotovo polovicu njih to se dogodilo u posljednjih mjesec dana, a kao glavni razlog (64%) navode da su, prema njihovom mišljenju, popili alkohol ispod dopuštene količine.

Iako gotovo 80% Bugara smatra vožnju u pijanom stanju neprihvatljivom, većina ispitanika bi zadržala određenu neutralnost ako bi njihov poznanik htio voziti nakon što je pio. 40% ispitanika izjavilo je da obično ne interveniraju u takvim situacijama ili se čak suprotstavljaju, svatko odlučuje za sebe.

„U radosti smo zajedno, u nesreći smo sami – ovaj zaključak je neizbježan s obzirom na dobivene rezultate, da su vodeći razlozi pasivnog ponašanja ljudi u situacijama s pijanim vozačima zapravo voljni – biramo tako postupati, tj. stvar vlastite volje. -motivi očuvanja, a ne toliko loše prosudbe. Drugim riječima, stvar odgovorne solidarnosti s osobom pored vas, bez obzira na cijenu osobne nelagode, posebice kada je riječ o zdravlju i životu“, komentirao je Rosen Yordanov, psiholog i savjetnik kampanje. „No, izvješće o istraživanju daje i razloga za optimizam, posebice kada se podaci uspoređuju s istraživanjima iz prethodnih kampanja. Vidljivo je da ljudi u značajno većoj mjeri pokazuju bolju svijest o zakonskim ograničenjima vezanim uz vožnju nakon konzumiranja alkohola, kao i utjecaj alkohola na prosudbe i reakcije vozača. Raste i netrpeljivost prema ovom problemu. To bez sumnje pokazuje da kampanje imaju smisla i da su vrijedne truda,” dodao je gospodin Yordanov.

Kampanja se provodi uz potporu veleposlanika Kraljevine Belgije Nj.E. Francois Bontan, a među partnerima su tradicionalno glavne institucije i nevladine organizacije koje imaju odnos s temom: Ministarstvo unutarnjih poslova, Državno-javno savjetodavno povjerenstvo za sigurnost cestovnog prometa, Unija bugarskih vozača, Bugarska udruga žrtava nesreća, Izvršna agencija “Automobilska uprava”, Bugarski Crveni križ i Lucky Drive.

„Kampanja „Alkohol je loš vozač“ dokazala je svoju društveno odgovornu ulogu i zato smo danas ponovno zajedno – institucije, gospodarstvo i mediji. Zajedno smo kako bismo privukli nove vozače i mlade ljude i uključili ih u odgovornost vožnje dok su trijezni”, rekao je komesar Boyko Ranovski – Odjel prometne policije pri Glavnoj upravi Nacionalne policije.

Kampanja “Alkohol je loš vozač” nastavit će se aktivno u studenom u različitim komunikacijskim kanalima, uključujući ključne ustanove u Sofiji, online komunikaciju, vanjsko oglašavanje. Više o filmu “Petak navečer” možete saznati na

admin/ author of the article

Ja sam talentirani i kreativni novinar specijaliziran za pisanje članaka. Moj zadatak je istraživanje različitih tema, provođenje intervjua, analiza podataka i stvaranje visokokvalitetnog sadržaja koji privlači pažnju čitatelja i inspirira ih na razmišljanje i akciju

Loading...
Zagreba Lajfhaki