Zagreba Lajfhaki

Obilježavamo Tjedan braka

Fotografija: Thinkstock/Gulliver

Od 7. do 14. veljače parovi diljem svijeta obilježavaju Tjedan braka. Nekoliko stotina parova u našoj zemlji pridružilo se svakodnevnim prijedlozima Tjedna za produbljivanje intimnosti i buđenje romantike u braku.

Ovogodišnji moto su male geste jednih prema drugima. Cilj je da više parova stekne naviku izražavanja ljubavi na način koji odgovara međusobnim potrebama.

“Moguće je čovjek naučiti kako imati sretan brak, jer to je stvar vještine”, kaže Mihaela Jorgova, predsjednica udruge Društvo i vrijednosti, koordinatorica Tjedna braka u našoj zemlji.

Tjedan braka prilika je da svaki bračni par odvoji vrijeme za jačanje braka, ali i da sudjeluje u aktivnostima koje možete pronaći na web stranici inicijative (brak.bg).

Organizacije i poduzeća u našoj zemlji podržale su obitelji atraktivnim ponudama za parove, uključujući besplatne konzultacije za supružnike koji prolaze kroz obiteljske krize ili one s poteškoćama u komunikaciji. Druge tvrtke nude besplatno savjetovanje o pokretanju obiteljskog posla.

Prve godine crkve sve tri grane kršćanstva, kao i judaizma, podržale su Tjedan braka. Oni će se ovog tjedna pridružiti molitvama, službama i drugim inicijativama za podršku bračnim parovima.

Zdravi brakovi iznimno su korisni – stvaraju sigurnost i stabilnost, zajedno s puno radosti i zabave, za muža, ženu i djecu.

Istraživanja društvenih znanosti u proteklih 30 godina nepobitno su dokazala, da muškarci i žene koji su u braku i ostaju u bliskim vezama žive dulje, imaju bolje zdravlje i zadovoljniji su životom. Tjedan braka također je vrijeme da muž i žena cijene jedno drugo i odvoje vrijeme da nauče neke nove vještine koje će njihov brak učiniti boljim.

Tjedan braka održava se svake godine u više od 24 zemlje svijeta, uključujući Englesku, Njemačku, Češku, Slovačku, Rumunjsku, Italiju, Belgiju, SAD, Novi Zeland, Australiju, Nizozemsku, Južnoafričku Republiku itd. Svrha mu je ujediniti napore javnosti za jačanje i promicanje braka i tradicionalnih obiteljskih vrijednosti.

Exit mobile version