Park Center Sofia predstavio je svoj novi koncept i identitet

Investitori iz Revetas Capitala i menadžment tima Park Center Sofia predstavili su rezultate repozicioniranja i obnove prostora i komercijalnog miksa prvog sofijskog trgovačkog centra – City Center Sofia. Naziv koji već stoji na obnovljenoj fasadi trgovačkog centra je Park Center – platforma koja objedinjuje 14 trgovačkih centara pod upravom Revetas Capitala u srednjoj i istočnoj Europi. Novim brendom, vizijom i konceptom trgovački centar izražava ambiciju za vodećim tržišnim pozicijama u budućnosti.

“Ukupna investicija u nabavu objekta iznosi više od 50 milijuna euraa odvojeno od toga između 6 i 8 milijuna eura je vrijednost rebrandinga i obnove trgovačkog centra”, objavio je na konferenciji za novinare Eric Assimakopoulos, izvršni direktor Revetas Capitala.

Nakon akvizicije od strane investicijske tvrtke Revetas Capital, program obnove trgovačkog centra protekle dvije godine odvijao se u nekoliko faza. Trgovački centar tijekom obnove nije zatvaran za posjetitelje, ali su ipak obnovljeni zajednički prostori i fasada. Unutarnji prostori su preuređeni, a pokretne stepenice premještene kako bi se olakšao pristup manje frekventnim dijelovima trgovačkog centra i povećao promet do njih. Zajednički prostori sada imaju novi, moderniji, čistiji i jednostavniji dizajn, inspiriran neposrednom blizinom parka.

Ključni dio novog koncepta Park Center Sofia je promjena kombinacije zakupaca, koja je obogaćena novim komercijalnim brendovima i objektima. Reserved, Sport Depot, CCC, Betty Barclay, Scandal, The North Face, trendi Cache bar u parku, stomatološka ordinacija The Smile Company, autopraonica kat -2 samo su neke od novosti u maloprodajnom miksu. U nadolazećim mjesecima bit će otvoreno više sadržaja, uključujući dječji centar Capella Play, moderan fitness centar 360 Health Club, kao i veliki restoran, koji će zatvoriti puni ciklus usluga u Park Centru Sofia. Sačuvana su mjesta koja dobro funkcioniraju, a nekima su ponuđena bolja mjesta. Sačuvana je i lokacija kina koje je nakon ulaganja od 700.000 eura otvoreno pod brendom Cine Grand. U susjedstvu – blagovaonica je proširena i obogaćena novim ponudama kao što su Fresh Bar, Fish&Chips i 358 Foods. Otvorena je fasada s Bulevara Arsenalski i napravljena prostrana terasa koja će biti dostupna tijekom cijele godine.

“Novi koncept Park Center Sofia pozicionira ga kao jedinstveni trgovački centar u srcu Sofije, koji je također u parku – savršeno mjesto za susret s prijateljima i druženje s obitelji”, rekla je Monika Grigorova, upraviteljica trgovačkog centra. – Naša povoljna lokacija i raznolika komercijalna kombinacija pozicioniraju nas u nišu dnevne kupovine, sastanaka i zabave. To nas razlikuje od ostalih projekata na tržištu koji se uglavnom oslanjaju na snažan promet posjetitelja tijekom vikenda”, dodaje.

Službeno otvorenje za sve posjetitelje trajat će dva dana – 17. i 18. rujna, a za Sofijin praznik trgovački centar građanima Sofije planira prirediti besplatne koncerte na otvorenom u parku. Posebno za goste Park Centra Sofia u subotu će pjevati Vasil Naydenov, Upsurt i Grafa Live Band, a nedjelja je dan za DJ party u parku uz The Shame Crew, The Smugglers Collective i Marten Roberto. Tijekom vikenda bit će i mnoštva nagradnih igara i iznenađenja za posjetitelje.

admin/ author of the article

Ja sam talentirani i kreativni novinar specijaliziran za pisanje članaka. Moj zadatak je istraživanje različitih tema, provođenje intervjua, analiza podataka i stvaranje visokokvalitetnog sadržaja koji privlači pažnju čitatelja i inspirira ih na razmišljanje i akciju

Loading...
Zagreba Lajfhaki