Pravila u vezama koja više ne funkcioniraju: također se čine divlja

Wild je blago rečeno. Nećemo vam reći što naše bake ili roditelji misle o modernim odnosima među mladima.

Neki su razmišljali o spojevima, drugi su tražili romansu i svi se slažu: glavna stvar su moralne kvalitete pojedinca.

Ali s vremenom se pogledi mijenjaju, uključujući i romantiku. Je li to dobro ili loše – neka netko drugi odluči, a mi ćemo vam reći koja pravila u vezama odlaze (ili su već otišla) u zaborav.

1. Priprema za spoj više ne oduzima toliko vremena. Prije ste nekoga mogli upoznati u kazalištu, diskoteci ili u parku.

Sada mnogi svoju zaručnicu pronalaze bez napuštanja kauča.

srca
Fotografija: Pixabay

2. Ranije se veze uopće nisu gradile prije braka. Počeli su se bolje upoznavati nakon povratka iz matičnog ureda.

Moderni mladi ljudi nakon barem malo zajedničkog života bolje se upoznaju, zahvaljujući čemu na vrijeme donose pravu odluku.

3. Prije su dame vjerovale da je nemoguće prvo nazvati muškarca, kao i pozvati ga na spoj ili kući.

Ali u suvremenom svijetu žena jednostavno mora bar ponekad napraviti prvi korak.

4. Djeca. Nekada su mladenci dobili godinu dana, a onda su ih počeli gnjaviti pitanjima ili savjetima o vremenu pojavljivanja unuka. Ili su odmah počeli nešto sumnjati.

Moderno društvo radije uredi život, a onda razmišlja o djeci.

5. Šibanje kao tradicija nastavlja živjeti, ali roditelji više ne traže odgovarajućeg partnera za svoju djecu. Činilo se divljim čak iu prošlom stoljeću.

Sada je sudbina povjerena slučaju ili internetu.

6. “Razvedena” – bilo je to nešto poput stigme ili prokletstva. Nakon razvoda, žena je postala ranjivija, manje staložena i često usamljena.

Sada žene razvodom uspijevaju čak i materijalno poboljšati svoj život, a osobni životi ne trpe mnogo.

Prethodno smo vam rekli kako online upoznavanje pretvoriti u stvarnost.

Provjereno od strane urednika

admin/ author of the article

Ja sam talentirani i kreativni novinar specijaliziran za pisanje članaka. Moj zadatak je istraživanje različitih tema, provođenje intervjua, analiza podataka i stvaranje visokokvalitetnog sadržaja koji privlači pažnju čitatelja i inspirira ih na razmišljanje i akciju

Loading...
Zagreba Lajfhaki