Zagreba Lajfhaki

Strategija za bolji internet za djecu?

Više od 10 stručnjaka iz područja informacijskih tehnologija i dječje pedagogije te 9-godišnje “digitalno dijete” okupit će se na pozornici Digital KidZ konferencije 7. studenoga 2015. u dvorani 3 Nacionalne palače kulture i znanosti. razgovarati o izazovima koje tehnologija stvara u obrazovanju djece danas i kako ih prevladati.

Organizatori su si postavili ambiciozan zadatak upoznati djecu, njihove roditelje, skrbnike i učitelje s rizicima s kojima se njihova djeca suočavaju na internetu te ih naučiti alatima i načinima na koje se djeca mogu zaštititi ili nositi s tim rizicima.

„Djeca moraju razvijati svoje kritičko mišljenje i pismenost u rukovanju digitalnim tehnologijama i medijima kako bi igrala aktivnu ulogu u uključivom društvu. Potrebna im je prilika i smjernice kako koristiti alate primjerene njihovoj dobi koji će im pomoći da se internetom koriste sigurno i odgovorno”, kaže Ivelina Atanasova, organizatorica Digital KidZ-a. „Mjere podizanja svijesti i razvijanja vještina za siguran rad na internetu trebaju biti usmjerene na učenje djece samoobrani i osobnoj odgovornosti na internetu.

Internetske navike današnje djece bit će važne u digitalnom svijetu sutrašnjice. Kako ih izgraditi pokazat će Samsungovi stručnjaci koji već tradicionalno potiču djecu u kreativnim radionicama Digital KidZ-a da stvaraju vlastitu glazbu na tabletu i pišu vlastitu bajku, programirajući opet na tabletu.

Djeca sve više koriste internet, putem sve raznovrsnijih uređaja i od sve ranije dobi. 75% djece u dobi od 6-17 godina u Europi koristi internet i dok 15- i 16-godišnjaci kažu da su prvi put koristili internet u dobi od 11 godina, 9-10-godišnjaci kažu da su počeli koristiti internet u prosjeku sa 7 godina. 33% korisnika interneta u dobi od 9 do 16 godina kaže da to čine putem mobitela ili drugih prijenosnih uređaja. Statistika je impresivna.

Međutim, djeca se još uvijek ne doživljavaju kao ciljna skupina u koju vrijedi ulagati, a podaci pokazuju da se ne ulažu potrebni napori da se zadovolje njihove potrebe, uključujući bolje usluge i internetske sadržaje.

„Digital KidZ podržava razvoj inovativnog obrazovanja u Bugarskoj, a njegovim razvojem također razvijamo budućnost mladih Bugara i dajemo im priliku da ostanu u Bugarskoj i ovdje se ostvare“, komentirala je Veselka Vutkova, direktorica korporativnih komunikacija u VIVACOM-u. , koji će tijekom konferencije za dva tjedna podijeliti kako učenje može biti zabavno putem inovativnih platformi VIVA Cognita i VIVA History.

Ulaznice su Digital KidZ moguće kupiti na službenoj stranici događaja – .

Exit mobile version