Zagreba Lajfhaki

8 stvari koje nikada ne smijete raditi u hotelu

Uljudnost i bonton među stvarima su koje mogu napraviti razliku kada boravite u hotelu.

Hotel je obično gostoljubiv, udoban, a osoblje ljubazno, a zaposlenici se na diskretan način trude učiniti vaš boravak što ugodnijim.

Ali hotel nije vaš dom. Dijelite prostor s ostalim gostima i osobljem, što znači da se zaista ne morate ponašati kako god želite. Pridržavanje nekih pravila pristojnosti i bontona svakako može pridonijeti boljem boravku.

Pogledajte što ne smijete raditi u hotelu
1. Ne čekajte da date napojnicu domaćinstvu na kraju vašeg boravka.

Davanje napojnica je bitno kada boravite negdje gdje vas drugi njeguju. Stoga nemojte čekati s napojnicom za čišćenje sobe do kraja vašeg boravka. Domaćice koje su čistile vašu sobu možda neće raditi zadnji dan vašeg boravka — pa možda neće dobiti novac koji ste im ostavili.

Ostavite napojnicu na nepospremljenom krevetu blizu jastuka kako bi bilo jasno da je za osoblje.

2. Nemojte monopolizirati zajedničke prostore.

Nemojte monopolizirati zajedničke prostorije hotela. Ako u predvorju ima ograničen broj utičnica, nemojte puniti telefon satima. A ako ste u teretani, ostanite na svakoj spravi najviše 30 minuta, osim ako niste sami.

3. Ne koristite svoj mobilni telefon u ovim područjima.

Kada ste u ovim javnim prostorima, također je važno zapamtiti da ne žele svi čuti vaš telefonski razgovor.

4. Nemojte pretpostavljati da sobe imaju dobru zvučnu izolaciju.

Nemojte pretpostavljati da su sobe dobro zvučno izolirane. Čak ni neki hoteli s pet zvjezdica nemaju dovoljno prigušivanje zvuka između soba.

Svedite buku na minimum. Ne samo kada ste u svojoj sobi, već kada otvarate i zatvarate vrata. “Ovo može biti vrlo glasno za one koji borave u susjednim sobama.

5. Ne ostavljajte poslužavnike za poslugu u sobi vani, a da niste obavijestili osoblje.

Uobičajena je praksa staviti pladanj ispred vrata svoje sobe nakon što ste završili s obrokom. Ali to nikada ne biste trebali učiniti bez da obavijestite osoblje.

Morate nazvati poslugu u sobu da znaju da je tamo i da dođu pokupiti prije nego što bude vani cijelu noć. Time ćete izbjeći neugodne mirise ili posjete insekata.

6. Ne mijenjajte postavke na sobnoj elektronici za buduće goste.

Neki gosti hotela koji vole šale vole se našaliti s onima koji ostaju u istoj sobi nakon njih tako što će pokvariti televizor ili budilicu. No čak i naizgled bezazlene podvale mogu imati posljedice.

Nije šala i ionako niste tamo da vidite što će se dogoditi kada ostavite glasnoću TV-a na najjačem nivou ili alarm namješten na 3 ujutro.

7. Ne ostavljajte veliki nered.

Možda plaćate mnogo novca za noćenje u luksuznom hotelu, ali to ne znači da morate ostaviti sobu u otrcanom stanju.

8. Ne zaboravite biti pristojni prema svim zaposlenicima.

Morate pokazati poštovanje prema svima koji rade u hotelu. Ne zaboravite svoje pristojno ponašanje prema domaćinstvu, osoblju na recepciji, vratarima i svima ostalima koji se bave vašim dnevnim potrebama.

To također znači da ne morate biti nepristojni. Razmislite o tome kako biste se osjećali da mušterija uđe u vaš ured i bude gruba prema vama. Ne treba nekome kvariti dan.

zdravstvene priče.

Exit mobile version