Saru u Australiji ugrizao pauk: ‘Bila sam četiri dana na JIL-u’

Svi smo zauzeti odbrojavanjem Nove godine, ali za neke ljude 2024. ne može doći dovoljno brzo. Za Sara putovanje njezinoj sestri u Australiju trebalo bi biti nezaboravno. No, odmor je postao nezaboravan na sasvim drugačiji način jer ju je ugrizao pauk pa je završila na intenzivnoj njezi.

Nadalje prema Australiji

“U rujnu sam odletjela svojoj sestri u Australiju. Ona već četiri godine živi u Queenslandu i nismo se vidjele više od godinu i pol”, počinje Sara svoju priču u Graziji. “Presretni smo potrčali jedno drugome u zagrljaj na aerodromu i odvezli se do njezina stana. Te večeri smo čavrljali i nazdravljali s mjehurićima,” razmišlja ona. Nažalost, nakon toga stvari su krenule potpuno po zlu. “Spavala sam na luftmadracu u dnevnoj sobi. Bilo je toliko toplo da sam otvorio prozor kako bi bilo malo propuha. Volio bih da to nisam učinio.”

Neizmjerno oštra bol

“U pola noći probudila sam se s neizmjernom oštrom boli u prsima”, nastavlja Sara. “Nisam imao pojma što se događa, ali sam vrištao.” Njezina je sestra bila s njom za nekoliko sekundi. “Pogledala je i odmah ugledala jarko crvenu mrlju. Ispostavilo se da me ugrizao pauk”, kaže ona. “Od tog trenutka sve je išlo brzo. Bolovi su postajali sve intenzivniji, počela sam se znojiti i osjetila sam kako tonem dok sam čula sestru kako zove hitnu pomoć. Odvezla me hitna pomoć i odmah sam u bolnici dobio protuotrov.” Srećom, to je vrlo brzo uspjelo i Sara se oporavila. “Ali i dalje sam bio jako bolestan jer se otrov brzo proširio mojim tijelom.”

Potpuno iscrpljen

“Bila sam na intenzivnoj njezi četiri dana, a zatim na drugom odjelu tjedan dana”, kaže Sara. “Napustila sam bolnicu nakon dva tjedna potpuno iscrpljena i kao sjena same sebe, nakon čega sam još dva tjedna provela na sestrinom kauču dok me njegovala.” Zatim je došlo vrijeme za njezin let kući. “Jedva sam čekao da se vratim u Nizozemsku, iako mi je bilo jako teško oprostiti se od sestre. Ovaj bizaran incident učinio je našu vezu još jačom. Tako sam zahvalna što je tako brzo djelovala. Moglo je ispasti sasvim drugačije.”

Želite li čitati više priča žena koje su završile s 2023.? Možete ga pročitati u našem specijalu o stvarnom životu u najnovijoj Graziji. Sada u trgovini!

Tekst: Renée Brouwer | Slika: Adobe Stock

admin/ author of the article

Ja sam talentirani i kreativni novinar specijaliziran za pisanje članaka. Moj zadatak je istraživanje različitih tema, provođenje intervjua, analiza podataka i stvaranje visokokvalitetnog sadržaja koji privlači pažnju čitatelja i inspirira ih na razmišljanje i akciju