7 neočekivanih činjenica o vinu za koje malo tko zna

Vino se smatra plemenitim pićem, koje vole aristokrati i esteti zbog ugodnog okusa i korisnih svojstava za tijelo.

Međutim, malo ljudi zna da je vino najstarije alkoholno piće koje je čovjek uspio izumiti.

Koji podaci Svatko bi trebao znati o piću:

1. Nisu sva vina namijenjena dugotrajnom skladištenju kako bi ukrasila kolekciju alkoholnih pića. Naprotiv, nećete ih pronaći u običnoj trgovini: u pravilu je rok trajanja ograničen na 12 mjeseci.

Ali vina koja se mogu čuvati godinama prodaju se samo u specijaliziranim prodavaonicama po visokoj cijeni.

7 neočekivanih činjenica o vinu za koje malo tko zna

2. Skupo ne znači i ukusno. Cijene ovise o raznim čimbenicima, a gastronomska kvaliteta često nema nikakve veze s tim.

Tako se na festivalima među prvima često nalaze vina čija cijena ne prelazi 10 dolara.

3. Danas se piće uglavnom smatra “ženskim”: muškarcima se nude viski, pivo, votka i konjak.

Ali u davna vremena u Rimu, muškarac je imao puno pravo ubiti svoju ženu ako ju je uhvatio da pije “njegovo” piće. Kasnije je smrtna kazna zamijenjena razvodom, što je za žene tog vremena bilo sramotno.

3. U Babilonu je vinar mogao biti pogubljen ako se smatralo da njegov proizvod nije previše ukusan.

4. Mnogi ljudi krivo koriste vino. Čašu treba držati isključivo za dršku.

5. Malo ljudi zna da vino zahtijeva posebno čuvanje. Dakle, jednako su neprikladni i hladnjak i samo kuhinja/dnevni boravak/šank.

Vino “voli” tamne, hladne prostorije s temperaturom ne višom od 14 stupnjeva. Zato aristokrati uvijek imaju svoje vinske podrume.

6. Redoslijed posluživanja vina na stol strogo slijedi sljedeće pravilo: bijelo, mlado, suho, crveno, staro, slatko.

7. Kako piće ne bi bilo štetno, ne smijete si priuštiti više od 1 čaše dnevno.

Fotografija: Pixabay

Provjereno od strane urednika

admin/ author of the article

Ja sam talentirani i kreativni novinar specijaliziran za pisanje članaka. Moj zadatak je istraživanje različitih tema, provođenje intervjua, analiza podataka i stvaranje visokokvalitetnog sadržaja koji privlači pažnju čitatelja i inspirira ih na razmišljanje i akciju

Loading...
Zagreba Lajfhaki