Kraj pretilosti prolazi kroz grčku tablicu


Sponzorirani sadržaj


Koliko danas znamo o pretilosti? Znamo da njegovi korijeni sežu duboko u prošlost, ali tek je 1980-ih i 1990-ih prvi put prepoznat kao veliki zdravstveni problem koji povećava rizik od kardiovaskularnih bolesti i dijabetesa. Znanstvenici se slažu da su stil života, geni, socioekonomski status i mentalno zdravlje, između ostalog, odgovorni za njegovu pojavu. Službeni podaci potvrđuju da je riječ o modernoj epidemiji.

Prema njegovim posljednjim podacima Svjetska zdravstvena organizacija (WHO), u 2022. 1 od 8 ljudi u svijetu bio je u spektru pretilosti; više od 390 milijuna djece i adolescenata u dobi od 5 do 19 godina imalo je prekomjernu težinu, od čega je 160 milijuna bilo pretilo. Problem je sažet u slici Grčke: the pretilost i prekomjerna težina zabrinjavaju 4 od 10 djece u dobi od 2-14 godina i 6 od 10 odrasliho javnom trošku 4 milijarde eura godišnje odn 1.400 do 15.000 eura po osobi.

S nacionalnom Akcijom za borbu protiv pretilosti u dječjoj dobi u Grčkoj akcijski4pretilost»Ministarstvo zdravstva ima za cilj smanjiti prevalenciju bolesti u djece od 2 do 14 godina s 37,5% u 2019. godini na 24,5% u 2025. godini, kroz aktivnosti i usluge za njih i roditelje.

Put do pobjede neće biti lak. Zato je iznimno važan doprinos prehrambene industrije kroz proizvode i akcije koje pridonose usvajanju boljih prehrambenih navika.

DELTA je saveznik u promicanju dobre prehrane čija je srž inovacija

THE povijesna prehrambena tvrtka, kroz integriranu mrežu akcija, aktivno doprinosi liječenju pretilosti prehranom. Zahvaljujući dubokom poznavanju ljudi i kulturi inovacija, uspijeva s pionir proizvodi, koji spajaju kvalitetu i okus, za promicanje blagostanja mediteranske prehrane ne samo u grčkim domovima, već iu inozemstvu.

The njeni ljudi DELTA, koristeći suvremene tehnike brze izrade prototipova i lean innovation metodologije, brzo i u stvarnim uvjetima testiraju nove inovativne ideje za proizvode visoke kvalitete i nutritivne vrijednosti koji su dostupni potrošačima nakon primjene strogih kontrola i procedura. Na taj način su u posljednje dvije godine uspjeli:

U isto vrijeme, njegov tim za istraživanje i razvoj DELTA:

  • osigurao da preko 75% od biljni napici, sokovi i čajevi koji ne proizvodi dodane šećere,
  • stvorio dva nova prirodni, funkcionalni životni sokovi s raznim voćem i začinima, bogatim vitaminima i hranjivim tvarima, za pružanje energije i dobrobiti, pomažući u jačanju imunološkog sustava
  • pokrenuo seriju Vitaline pudinzinagrađen “Proizvodom godine” za 2024., nedavno novi Vitaline Mousse koji spaja okus i hranjive sastojke, i novi Delta Super Mixes biljni napitci sa zobi i prirodnim voćnim sokovima, bez dodanog šećera i zaslađivača, koji je dobio nagradu Superior Taste Award 2024 od International Taste Institute.

Točne informacije i suradnja “ključ” uspjeha

THE DELTAs ciljem kontinuiranog promicanja kvalitetne, sigurne, svima dostupne i ugodne prehrane, razvija se dodatne radnje podrške za usvajanje dobrih prehrambenih navika, učvršćujući svoju ulogu saveznika u nacionalnim naporima da se okonča epidemija pretilosti u zemlji.

Strateška suradnja s Panhelenskom udrugom dijetetičara – nutricionista

Slijeva: Christos Tsolkasdirektor tvrtke DELTA, Fani Preventispredsjednik PSDD

S glavnim ciljem povećati doprinos dobre prehrane postizanju nacionalnih ciljeva javnog zdravljaDELTA i PSDD potpisani u kontekstu 9u Delphi Economic Forum trogodišnji memorandum o suradnji koji uključuje aktivnosti na tri razine:

  • Primijenjeno istraživanjes ciljem najboljeg korištenja znanstvenih spoznaja, inovativnih sastojaka hrane i novih tehnologija za zadovoljavanje prehrambenih potreba specifičnih populacijskih skupina, kroz praktičnu obuku diplomiranih i poslijediplomskih znanstvenika nutricionista i dijetetičara u pitanjima hrane u DELTA’s Research & Uprava za razvoj.
  • Edukacija članova PSDDu pitanjima inovacija u prehrani, učinkovite komunikacije i kreativnog rješavanja problema, s ciljem jačanja njihovih vještina.
  • Organizacija zajedničkih akcijas ciljem isticanja višestruke koristi dobre prehrane za zdravlje ljudi, zaštitu okoliša, razvoj gospodarstva i poticanje zapošljavanja.

Prema njenim ljudima DELTA profesionalni dijetetičari i nutricionisti vrijedni su saveznici u nastojanju potrošača da usvoje bolje prehrambene navike.

Pravilan izbor hrane od najranije dobi

Od službenog debija programa u vrtiću Dorothy Snot

Dobre prehrambene navike uče se od djetinjstva, posebno kada se poučavaju na kreativan i ugodan način. To je bio razlog za program podizanja svijesti o prehrani i bacanju hrane za djecu od 4 do 6 godina, koji je razvila DELTA u suradnji s platformom za obrazovne aktivnosti TheWhyCommunity.

Program je osmišljen za jaslice i vrtiće s ciljem stvaranja okruženja u kojem djeca mogu istraživati, učiti i otkrivati ​​vrijednost i dobrobiti dobre prehrane i brige za okoliš, pripremajući ih za zdravu i održivu budućnost.

Prevladavanje očitih i manje očitih prepreka na putu do dobre prehrane

Slijeva: Nancy Zampetoglounovinar, Nikos Gdontelisbiolog i stručnjak za sigurnost hrane, Niki Lymberakisnovinar

S ciljem isticanja dobre prehrane kao jednostavnog, realnog i ugodnog načina života, gdje sve stane na tanjur, DELTA ljudi su kreirali zajedno s pod.Gr serija podcasta GoodFoodforThought.

Kroz priče iz svakodnevnog života, humor i znanstvene podatke, novinarka Niki Lymperakis i njeni gosti razgovaraju o svemu što ih brine oko prehrane poput “Dobra prehrana jednaka prehrana? Postoje li dobre i loše namirnice? Kakvu ulogu ima psihologija i društveni mediji u odabiru hrane koji donosimo? Kako s djecom razgovaramo o hrani? Koji su najrašireniji mitovi vezani uz pitanja prehrane?’

Gornja i mnoga druga pitanja temelj su šest ugodnih epizoda koje pomažu otkriti put do dobre prehrane, svladavajući prepreke, stereotipe i mitove.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

Prehrambena industrija može promijeniti pravila igre u borbi protiv pretilosti

Dobra prehrana temeljna je za borbu protiv pretilosti, a prehrambena industrija ima ključnu ulogu u njezinom promicanju nudeći zdrave mogućnosti, podižući svijest potrošača i nastavljajući surađivati ​​sa znanstvenom zajednicom i vladom. Stvaranjem novih proizvoda s poboljšanim nutritivnim profilom i preformulacijom onih koji su već na tržištu kako bi bili hranjiviji, može donijeti pozitivne promjene u prehrambenim izborima potrošača, pridonoseći tako poboljšanju javnog zdravlja i dobrobiti -biće društva.

admin/ author of the article

Ja sam talentirani i kreativni novinar specijaliziran za pisanje članaka. Moj zadatak je istraživanje različitih tema, provođenje intervjua, analiza podataka i stvaranje visokokvalitetnog sadržaja koji privlači pažnju čitatelja i inspirira ih na razmišljanje i akciju

Loading...
Zagreba Lajfhaki