Pitate se kako prepoznati kvalitetno maslinovo ulje? Dvije su stvari važne!

Često se dvoumite koje maslinovo ulje kupiti i kako znati je li kvalitetno i čisto? Dok većini ljudi sve boce maslinovog ulja izgledaju isto i povjerovat će onome što piše na etiketi, stručnjakinja za integrativnu prehranu dr. Courtney Swan kaže da su komercijalni brendovi maslinovog ulja daleko od iste kvalitete.

Što trebamo pročitati na etiketi maslinovog ulja prije kupnje

I oni, kao i 75 do 80% proizvoda na policama trgovina, nemaju nikakve veze s onim što na njima piše. Čak i ako na boci piše da je 100% maslinovo ulje, to ne mora nužno biti tako.

To je zato što proizvođači i prodavači često maslinovom ulju dodaju sojino ulje, ulje uljane repice i suncokretovo ulje kako bi uštedjeli novac, kaže stručnjak i dodaje da je ta ulja, zbog njihove rafiniranosti, najbolje izbjegavati.

Kako znati je li čisto maslinovo ulje stvarno čisto?

Dvije stvari su karakteristične. Kad točite, treba imati jako tamno zelenu boju, a kad ga kušate, okus bi trebao biti jako oštar, objašnjava ona.

Iscjelitelj Georgi Petkov: Recept bake Vange sa sijenom pomaže kod stresa

Iako je i dalje važno da na boci piše 100 posto maslinovo ulje, stručnjakinja ističe da ne treba vjerovati brendovima na riječ pa je dobro dodatno istražiti prije kupnje.

“Dobro maslinovo ulje ne samo da daje bolji okus hrani, ono također može poboljšati zdravlje tijekom godina jer je puno zdravih masnoća, antioksidansa i vitamina te je značajno manje prerađeno od mnogih drugih”, objasnila je.

Osim toga, riječ je i o cijeni. Iako cijena boce maslinovog ulja ne govori sve o njegovoj kvaliteti, činjenica je da kvalitetno maslinovo ulje nije jeftino. Pratite svoje mišljenje – ako se cijena čini predobra da bi bila istinita, vjerojatno i jest./Zdrave.to

Lajkajte zdrave.to i na Facebooku gdje ćete pronaći još puno korisnih i zanimljivih stvari!

admin/ author of the article

Ja sam talentirani i kreativni novinar specijaliziran za pisanje članaka. Moj zadatak je istraživanje različitih tema, provođenje intervjua, analiza podataka i stvaranje visokokvalitetnog sadržaja koji privlači pažnju čitatelja i inspirira ih na razmišljanje i akciju

Loading...
Zagreba Lajfhaki