Što se krije iza umora i lošeg raspoloženja koje osjeća 9 od 10 odraslih osoba

Anketa od 2000 ljudi pokazuje snagu neznanja o tome što se nalazi na našim tanjurima i kako to može utjecati na nas fizički i psihički

Nad 9 od 10 (93%) Amerikanaca će doživjeti simptome kao što su iscrpljenost i distimija zbog onoga što su konzumirali tijekom dana. Prema anketi OnePoll-a u kojoj je sudjelovalo 2000 odraslih osoba, prehrana je među glavnim čimbenicima koji pogoršavaju fizičko i mentalno zdravlje zbog kojih se ljudi na kraju života osjećaju umorno (54%), frustrirano (22%) ili tužno (17%). .

Jedan 20% opisali su svoju prehranu kao “vrlo zdravu”, dok je 16% priznalo da je prilično nezdrava. Odnosno, jedan od pet nije smatrao da hrana koju je konzumirao zadovoljava njegove prehrambene potrebe, sa jedna od četiri žene (23%) izraziti zabrinutost zbog svojih nezadovoljenih prehrambenih potreba za razliku od samo 13% muškaraca koji osjećaju isto.

“Nepoznato” što ide na tanjur

Gotovo jedan od pet Amerikanaca (18%) nema pojma odakle dolazi hrana za tjedan danai jedan od četiri (24%) rijetko ili nikad ne provjerava etikete hrane koju kupuje. Zanimljivo je da sličan postotak njegove klase 18% će uvijek gledati naljepnice na ambalaži hrane, s 47% koji su pročitali sastojke koje nisu prepoznali u svojoj omiljenoj hrani.

Unatoč mladoj dobi, ispitanici generacije Z, odnosno od 18 do 25 godina, pokazali su se opreznijima oko hrane koju kupuju, s tri od četiri (75%) da ispitaju etikete svojih omiljenih proizvoda, stopa znatno viša od 27% za starije osobe i 23% milenijalaca, današnjih 30- i 40-i-nešto-godišnjaka.

Što se tiče održiva hranaodnosno one koje promiču dobro zdravlje s najmanjim mogućim otiskom na planet, poput graha, sardina, brokule, bamije i špinata, za koje su mnogi rekli da bi ih više voljeli da su zdravije (48%), mogu poboljšati svoje pokazatelje zdravlje kardiovaskularnog sustava (32%) ili kako bi im pomogli da bolje kontroliraju svoju težinu (26%).

Novi pažljiviji potrošači

Generacija Z ne provjerava samo etikete, već radije to čini bolje istraživanje prije donošenja odluka o svojoj prehrani i zdravlju. Stoga, iako bi trećina (37%) sudionika – među kojima dominiraju milenijalci (48%) – bila voljna isprobati GLP-1 lijekove, lijekove protiv dijabetesa koji su postali popularni među onima koji žele smršavjeti, 44% Gen. Z za je rekao da bi prvo pažljivije istražio (78%) u usporedbi sa 75% milenijalaca.

Anketa je također pokazala da je 45% bi ih izbjegavalo zbog neizvjesnosti o dugoročnim učincima GLP-1 (42%), nepostojanja medicinske potrebe (35%) ili financijskih prepreka za njihovu nabavu (23%), dok 28% svih ispitanika smatra da društveni mediji odigrao ključnu ulogu u katapultiranju njihove popularnosti.

Što se tiče utjecaja društvenih medija u cjelini na izbore za zdravlje i blagostanje, 35% je reklo da ih preferira kao glavni izvor informacija, s tim da je 42% ostalo odano svom liječniku, a 33% vjeruje obitelji i prijateljima. Facebook je na prvom mjestu (71%), a slijede ga Instagram (44%) i TikTok (41%). Samo trećina vjeruje da su društveni mediji pozitivno utjecali na način na koji gledaju na svoje zdravlje.

Pročitajte također:

Koji hormoni donose sreću i kako ih povećati

Dijeta koja kvari raspoloženje – Kretanje koje ga popravlja

Podcijenjena hrana koja kod nas čini čuda

admin/ author of the article

Ja sam talentirani i kreativni novinar specijaliziran za pisanje članaka. Moj zadatak je istraživanje različitih tema, provođenje intervjua, analiza podataka i stvaranje visokokvalitetnog sadržaja koji privlači pažnju čitatelja i inspirira ih na razmišljanje i akciju

Loading...
Zagreba Lajfhaki